..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 25, 2012

CERITA JUMAAT SAYA..

Assalammualaikum...

hai...sekejap je dah hari jumaat kan?..mane x nye..minggu ni 2 hari saya xde kat ofis kerana bertugas ke langkawi..hamboi!!macam unit beruniform pulak bertugas ke langkawi..ehehehe...sebab ade mesyuarat MBJ di sana jadi AJK mahu angin Langkawi pulak lah..barulah bole bermesyuarat dengan perasaan yg tenang dengan dibuai angin2 langakwi tuh....dan saya hanya sebagai urusetia sahaja tugas hanya menguruskan para-para pegawai semasa di sana.

tapikan ade best lagi...minggu ni seluruh warga kerja di ofis sesangatlah bz sebab minggu depan ofis saya akan jadi hos buat julung-julung kalinya bagi perhimpunan negeri di SUK selangor. hamboi!!!kemain lagi semorang pun sebok-sebok dan saya pun buat-buatlah sebok jugak..hari ni pun semorang xde sebab [egi rehearsal..saya pulak berantai-santai dengan kawan-kawan dengan hati yang gembira...;)

eh!oklah sat gi asben tersayang nak amik kite..kite nak g tengok tv baru nak letak kat umah mak kite...yay!!!

kbai!!!!

hey!!!tis weekend ade birthday party my bff doter tema katanye renovation in progress..ahahaha..lawak lah ko yun!!!!manelah nak cari baju kontraktor nih???...

No comments:

Post a Comment