Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 21, 2011

FINALLY BONDA TERSAYANG KE TANAH SUCI..ALHAMDULILLAH...



Assalammualaikum..;)

huh!!!agak lama juga tidak m'update yer...last tgok2 oh!!my lil' zahra demam..lepas tu..sonyap...ehehehe...
byk sangat cerite tapi dengan keadaan sekarang ni yg agak bz..x dapat nk postkan cerite2 baru di blog kesayangan saya nih.
 hurmmm...life saya sekarang x sama macam dulu..masa byk habis bersama lil'zahra..balik keje ngadap dia sesaja sampai dia tido..budak cinonet sorang tu pulak manjenye bukan main lg..x nak dgn orang lain..asik2 mama dia je..kalau nampak saya je mesti nak nanges walaupun dia x nak nanges pun sebenarnye..hehehe..so wat to do?????
oh!!!Alhamdulillah khamis depan bonda tersayang akan menjalani ibadah haji..ama jugak bonda saya tu tunggu2..bila la turn dia nak pegi..finally tabung haji bagi jugak surat untuk tarikh pelepasan beliau pergi..sob..sob..sob..;( sedih pulak rasanya..agak sebulan lebih bonda xde..and my lil' zahra akan dijaga oleh wan tersayang pulang a.k.a my MIL..;-) so,esok adalah kenduri doa selamat utk bonda tersayang..semoga mak dapat menjalani ibadah haji dengan sempurna dan semuanya berjalan dgn lancar dan x lupe juga semuanya baik2 saja..insyaAllah..amin.

oklah..got to go now...insyaAllah kalau rajin saya update lagi..tengoklah mood saya nanti..hik..hik..hik..

kbai!!!..

No comments:

Post a Comment