Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 10, 2010


RAMADHAN DATANG LAGI!!..(^,*)

assalammualaikum!!!!....

saya mau share sama kamu2 semua my gud news tapi nt dululah..bila fikir2 balik saya mau kasi surprise dulu..huh!!..nt la ek..;)
ermmm..esok adalah hari pertama bagi semua umat islam di dunia akan menyambut bulan ramadhan al mubarak..di bulan yg mulia ini saya juga seperti blogger2 yg lain ingin memohon ampun dan maaf jika terdapat salah dan silap ataupun tersinggung sepanjang saya menaip cerita2 di blog saya yg x se'best' spt blog2 kamu2 diluar sana..:)

oh!!!!tahun ni menyambut bulan puasa bersama suami tersayang dan keluarga baru..dannnnnnnnnn......insyaAllah kalau diizinkan saya akan berpuasa penuh utk tahun ini...yeay!!!!apakah????????ape pun kita.....tungguuuuuuu...saja orait!!;p


**mohon pada tuhan supaya dikuatkan semangat supaya dapat berpuasa penuh utk tahun ini ..sbb x nak ganti2 nanti...insyaAllah..







*chow*


No comments:

Post a Comment