Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 9, 2009

jalan-jalan cuci mata..;P

cuti nuzul quran hari tu masa saya telah di habiskan bersama-sama adik tersayang berjalan2 ke pyramid,.kerana enchek tunang bekerja pada hari itu jadi adik tersayang telah mengajak kakaknya yg free pada hari itu utk menemaninya bershopping raya..yela org keje putrajaya mane ade cuti nuzul quran..kite duk kat sgor je cuti..eheheh..best kan?..jadi saya pun melayan adik tersayang membeli belah krn nt x smpat nk shopping lg sbb akn ada byk test n mid term katanya selepas ini,jadi haruslah membeli
sekarang..saya???,hanya mencuci mata sahaja...padahal x gaji lg..); uhuhuhuhuhu.. kita layan gambar saja la ok!..(;








hah!!..ni lah adik tersayang tu..kemain lg dia..penat tau kalo ikut dia g shopping..sebab dia ni cerewet skit..penat kaki ku sampai lenguh2 melayan minah sorang ni..uhuhuhuh..


oh!..gambar saya sudah tentu ade di sini..muka mst cover cun!!muahahaa..sempat lagi berposing2 tangkap gambar utk mengisi masa lapang sambil menunggu waktu berbuka..ceh!!
hari sabtu berbuka bersama kawan-kawan enchek tunang di fatty crab gambar x sempat amik la sbb sebuk kopek ketam..akhirnya dapat jugak jmpe fiza yg slalu saya tengok dalam blog dia sahaja..wah!!semakin sihat bila tgok secara live,senang hati ko ea fiza!!makan saja,nt gomoks mcm nuek bru tau..ahahahahaha..tp fiza x bwk bb damia la..baru nk tgok bb dia..ooo..korang nk dating2 together2 jek ea..ehehehe...
x ketinggalan juga fida,dan aweks lg sorang tuh,aweks khairul..alamak sory t'lupe nama..sory ea!..bakal pengantin cik fida pulak semakin berseri2..yela mane x nye tinggal beberapa hari je lagi akan bergelar bakal raja sehari..cik fida akan melangsungkan perkahwinan pada bulan syawal ni nt,kalo x silap saya raya ke-4 nih..mst da x sabar tuh..beb..aku nk g pahang la..nk g tgok ko kawen...tp x tau la enchek tunangku itu mau pegi ke x...kalo aku pg ko ajak aku tido umh ko kan..aku tau aku nk tido kat bilik pengantin tau!!..muahahahaha....
ok la..saya harus menyambung tugas yg tergendala..saya sekarang sedang buat keje sambil b'blogging..bole?..lagi sekali saya menasihatkan itu x bagus ye kawan2..;P
gambar mase berbuka bersama-sama kawan dolu2 saya akan upload nt..tungguuuuu....(;

2 comments:

  1. ko pujuk ar andy tu ikut rombongan ijam dtg umah aku...kat sana tido umah aku je...nak tido atas katil pengantin pun boleh...no hal nye..:)

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..tgok la nt mcamne..eee..nk g wedding ko....;P

    ReplyDelete