Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 15, 2009

berbuka bersama yang tersayang..(;

sabtu lepas saya bersama enchek tunang tersayang telah berbuka bersama-sama..tempat??yes tempat adalah tempat yang best!!..setelah berhasil akhirnya pujukan saya berjaya,maka enchek tunang pun bersetuju membawa saya makan di tempat yg diidam2kan tu..;p anyway thanks ea sayang..sayang banget sama kamu!! ok la saya juz nak letak gambar je kat sini utk kenangan saya atau satu hari nanti utk anak2 saya..lihatlah anakku zaman mummy n daddymu dating2 dulu...;P..ceewaahhh!!!!


apakah..air yg biru itu???



kami disebalik chezzy ape ntah..tp sedap jugak..(;


seksi kan dia??..hikhihkihk..bibirmu itu..





dan hasilnya...sedap dan mahal la beb..

akhirnya dapat juga kami berbuka bersama-sama,hanya saya,enchek tunang dan tempat yg best..next time kita dtg lagi nk?..ada braannnnssss...(;

~~sedang ada bengkel,tapi sangat la busan!!!~~





































2 comments:

  1. tgi x bape besh..chillis best pazla..tryla chillis..aku kalau tgi yg leh masok bende yg chezzy ape tah tu je la..ekekekee

    ReplyDelete
  2. oo..ok2..nt aku cuba try chillis lak..ehehe..thanks!!!;p

    ReplyDelete