Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 28, 2008

Hari Khamis!!

horeeeeyyyy...saya suka sangat..hari nih,kerana hari ni dah hari khamis,dan esok hari jumaat pastu kita cuti.act,saya suka hari rabu,sbb ia adalah di pertengahan minggu + tiket wayang pn murah..erk..yeker?;p,esok hari jumaat opis saya ni ade buat hari kualiti n kempen derma darah part yg best skali saya masuk koir..erm,,layankan jela mereka2 ni..sedap ke suara saya ni?ntahla..hari ni saya merepek lg dalam blog saya ni,krn boz yg amat saya sayangi xdek hari.xde kejekah saya?atau byk keje tp buat2 mcm xde keje..rilek je,sannntaaaiii saja..;p ape pn saya suka hari ni,sbb esok jumaat dan pastu saya akan cutiii....;p daaa...

No comments:

Post a Comment