..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 25, 2008

Erk..Ape Sudah Jadi Nih?...

Nape ea?..semalam kan, saya ade bagitau ngan "seseorang' ni yg saya belum ade masa lagi nk wat blog..saya nak tungu sampai satu masa nanti pasti saya akan buat..tapi hari ni tiba-tiba jari saya sangatla gatal lalu saya pun taip la ntah ape2 ntah ni kat blog saya..atau mungkin saya sebenarnya tengah busan krn xde keje..kepada "seseorang" tu jgn marah ea..poyo je saya ni kan?..;p ehehehe..hari ni "MAK" xde, dia EL (Mak adalah nama manja yg kami satu opis sume panggil utk dia..seorang boz yg amat disayangi sume org) nape dia EL ea?,mungkin dia g tgok wayang cite madagascar atau cite bond..xpn cite selamat pagi cinta?..atau mungkin dia shopping sakan bersama suami tersayang..yela kan da gaji...ish..x baik la saya ni gosip boz sendiri,,,mungkin dia ada hal yg x dpt dielakkan...erm.. mungkin sampai sini dulu saya merepek ntah ape2 ntah,,,nt kalau saya busan lagi saya taip lagi k..daaa....;p

No comments:

Post a Comment