Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 9, 2011

Assalammualaikum..;)

seperti biasalah,setiap jumaat pasti mau update cite baru kan..haih!!!..start tis week my weekend akn start bz dgn jemputan rumah terbuka,jemputan kawin,oh!!x lupe juga rumah saya juga akan buat open house sekali dgn aqiqah dan cukur jambul our lil' zahra..amboi!!!bukan main lagi anak dara i sorang tu nak jugak sampai 2x buat cukur jambul..xpela rezeki kamu zahra..ehehehe..;)

hurmmm...semua kenkawan sudah update cite pasal raya..maka saya pun x nk ketinggalan mau jugak update cite raya..tapi nantilah..mau edit2 gambo dulu..sudah settle semua saya kasi upload ceritera raya saya bersama lil zahra..raya kali ini lebih meriah u!!! bila ada si cinonet sorang nih..eheheh...k la nanti2 saya cerita lagi..

till then....kbai!!!! 


No comments:

Post a Comment