Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 17, 2008

Kejadian Hari Ahad

hari ahad saya telah keluar menghabiskan waktu bersama-sama dengan "sidia" dengan erti kata lain dating la ape lagi beb. kami telah merancang utk pergi ke pavillion dalam pukul 2.00pm "sidia" telah mengambil saya dirumah dan kami pun memulakan misi kami iaitu ke pavillion k.l.yehaaaa!!!.bila sampai je saya disana macam biasala da nama kl,kl dan jam x dapat dipisahkan.jd seperti biasela kami akan mengharungi jam tersebut sebelum sampai ke tempat yg dituju."sidia" telah parking di lot10 utk keselamatan kereta yg amat disayangi.
sampai je,cari pulak tempat parking,ni pun satu masalah jgk,tempat parking sumenya full sehinggakan pak guard disitu suruh "sidia" letak je kat tepi2.xpela,janji selamat.lepas tu kami teruskan misi bergerak ke pavillion,jalan2 sat pastu cam biasala booked tiket wayang.
mula-mula x tau nk tgok cite ape,lalu "sidia" telah mensuggest agar kami tgok citer "the day the earth stood still" (keanu reaves macho man la..;p) saya cam biasa la ok je sebab bagi saya ape citer pn ok janji jgn citer mengarut,dan ntah ape2 sudah.;p
abes je menonton saya telah memulakan operasi utk membelikan hadiah utk "sidia".finally.......jumpe hadiah itu,iaitu seperti yg dijanjikan saya membelikan "sidia" kasut. kasut utk "sidia" is very simple but nice.;p sesuai dgn jiwanya utk kelihatan muda selalu..ehehehe..janji "sidia" suka saya pun suka.
begitula serba sedikit kejadian pada hari ahad,tentang saya dan "sidia".walaupun agak penat skit berjalan-jalan saja tapi saya puas hati dan happy sangat.dah abes....

No comments:

Post a Comment