Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 10, 2008

Macam-macam hallll....


helo..hari ni saya dah start keje setelah bercuti selama 3 hari sempena menyambut hari raya haji.the special day telah disambut agak meriah sekali pada malam itu sekali dengan majlis cukur jambul anak buah "sidia",dan saya telah dapat menyiapkan my cutie "cupcakes" dgn perasaan berbaur gembira,lega segala macam pn adalah.;p.nanti saya akan adakan lagi sambutan harijadi utk "sidia" pada next week apabila "sidia" pulang dari singapore nt.erk!..singapore???.."sidia" akan meninggalkan saya selama 3 hari utk cuti-cuti malaysia ke singapore dan saya akan keseorangan disini selama 3 hari tanpa "sidia" dan akan merasa sangat sunyi sepi.:( yela dah lama "sidia" tidak kemana-mana jauh dari saya,tapi kali ni "sidia" akan pegi selama 3 hari.pasti sunyi.xpela saya akan cuba mengisi masa lapang saya dengan pelbagai aktiviti-aktiviti yg berfaedah..spt ape ek?..nt la saya fikirkannya..ehehehehe.ape pn saya akan pastikan saya harus berjumpa dgn "sidia" sebelum "sidia" bertolak ke singapore utk mengubat rindu ini nt.(ceh!!!;p)...arrggghhh,penat nk fikir lagi,ade hal la pulak..nt la saya cerita lagi..kenape la org kap lam ya nga ni cam ****!!!!! tol laaaaa.....hampassssss....

No comments:

Post a Comment