Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 29, 2009

Penat wey!!....

saya malas nak citer,mood sukan minggu lepas x hilang lagi..kalah pulak tu..uhuhuhuhu...xpela belum ade rezeki lagi..maybe tunggu je la next game dua tahun lagi..da la kita layan gambar ok!!...;p


maaf jika tiada gambar mase game netball sebab jurugambar tidak cukup kakitangannya utk ke tempat kami bermain,beliau hanya ke tempat futsal,tarik tali,badminton..uhuhuhuh...sampai hati ko mok x nak datang mase kitaorg main..uhuhuhuh...perlawanan bola jaring telah diadakan di Dewan Klang,Taman Sri Andalas..nasib baik senang nak cari dan x sesat...




dalam bilik mesyuarat ade taklimat skit dari YDP sebelum game,saya yg yg memakai baju t-shirt kuning..suda tidak sabar utk bermain nampaknya, menunjukkan semangat yg berkobar-kobar utk bermain cewahhh..;p

mase ni da hari penutup,perbarisan diadakan di Padang Hoki Klang,sebanyak 12 PBT terlibat ohh..PBT adalah Pihak Berkuasa Tempatan ye kawan2..;p layan saja gambar di bawah...








nak tau x bersemangat betul saya mase perbarisan tu tau x kenape????.......mari kita lihat siapa yg ade...

:

:

:

:

:
:

:

:

:

:
:

:



yeeerrr,,sidia telah pun turut sama datang menyaksikan perbarisan pada hari itu..jalan baek punya cover x hengatnyer..muahahahaaa...anyway thanks sayang!!erkk..buah hati saya yg duduk di sebelah kanan dari kiri okeh,,bukan di tengah2 ataupun yg didepan yg berkaca mata itu dan juga yg sedang mengangkat kedua2 tangannya konon tanda memberi sokongan padu la tu!..;p

bersama-sama pasukan perbarisan yg giler nak bergambar je kejenye..ehehehe..nasib ko la mok
layankan je la kitaorg sume nih..;p

tidak ketinggalan YDP saya iaitu Yang DiPertua pun turut sama menyertai perbarisan ni,tapi dia x join la lawad,dia juz turun utk salam ngn MB jek,salam perkenalan dari kontinjen MDKL.,YDP saya yg sedang berpeluk tubuh tu sedang menantikan MB yg membuat lintas hormat kpd sume PBT yg terlibat.

tu dia..salam salaman dengan MB..saya pulak terselit di sudut gambar pn jadila janji masuk
dalam gambar tol x?...(;

last sekali sudah tentulah tangkap gambar beramai2 dgn big bos..bila tengok balik YDP ni pn da macam kitaorg jek..x tau mane satu YDP..muehehe..jgn marah tuan...yg penting dia best!!!;p

maka berakhirlah sudah sukan kerajaan tempatan bagi tahun 2009,tahun 2011 selayang akan menjadi tuan rumah pula,jadi kita akan berjumpa lagi di selayang..kali ni kami akan merebut kembali pingat emas utk semua acara..ehehehehe..



ayat-ayat kecil saya~~skt akan datang ni bolehkah saya bermain?????erk....kite tengok je la nanti..x dapat main jadi pengurus pn ok ape..;p

No comments:

Post a Comment