Lilypie First Birthday tickers

..together..forever and ever after...

Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 20, 2009

Head to Toe Product.

Haish!!...macam2 la kawan saya seorang ni..kali ni tentang Head to Toe Product pulak.ermm..gambar ape je la yg saya nk tepek kat sini ek,agak payah jugakla ye sebab nk kena tangkap gambar utk benda2 ni.lagi satu ni adalah kali pertama saya kena letak gambar2 sendiri,saya sangup menghabiskan masa utk tangkap gambar ni walaupn agak ntah ape2 jek..hehe ;p..ok la tu ek paija!.



ini adalah produk penjagaan rambut saya.simple je,sbb saya pakai tudung,jadi xde penjagaan yg khusus..biase2 je,tapi dulu mse muda remaja time2 free hair rajin gak pegi kedai cuci rambut,skang dah xde,cuci sendiri di rumah sudah.(=





yang ini adalah penjagaan badan,pun biase2 jgk..dettol je.saya rasa lebih konfiden bila guna dettol ni,sbb cam bersih je nt badan saya.tp ikut mood jgk la,kalo tiba2 angin saya nak pakai baby johnson lak (kalo pakai baby johnson terasa cam bau baby je nt..heh).saya suka tukar2,tp dua ni je la yg saya pakai buat masa ni hanya dettol dan baby johnson di hatiku..(=




hehe...ini lulur mandi saya,gedik kan?..tapi tengok mood jugak la..datang rajin saya ni, saya sental la badan saya bila hujung minggu,tp kalo malas tu..abaikan je la..bila pakai lulur ni urut2 kat badan sendiri saya mst berangan konon2 saya kat spa,yg sebenarnya saya hanya di bilik air sahaje.mulala bonda tercinta akan membebel sebab lama sangat kat bilik air.heh.




hah,yang ni pulak facial wash saya bersama pelembab muka.saya hanya pakai ini sahaja utk membersihkan muka saya.pelembap tu pun saya pakai kalo saya rasa cam muka saya kering dan kusam dan tidak bermaya.



lepas mandi saya sapu lotion saya akan guna vaseline intensive care dan biogio intensive hand care.ngade2 je kan tangan pn nk pakai cream.kalo x halus x taula..tol x kawan2!! .heh.




opss,,,yg ni deodarant saya guna nivea pearl..sembur sahaje dan ia adalah kering.saya x pandai pakai yang basah,dulu penah pakai sekali tp cam geli2 jek,skang saya pakai sembur jek,kering dan yg penting selesa di ketiak ku..(=


untuk wangi2 saya guna ni.. gucci,ralph lauren dan issey miyake.bila kuar dating ngan sidia saya akan pakai issey miyake ni sebab bau dia yg wangi mengharumkan lagi saat2 romantis apabila bersama2 dengan sidia.cewah!!!ehehe..yg lain tu ikut mood jgk.


ok, untuk yang last ni,makeup saya guna ni sahaje,saya pn bukannya kaki makeup juz yg simple2 but nice.,,gegege..benda2 ni penting, harus ada dalam beg saya ke mana jua saya pegi mst ade benda2 nih utk kelihatan berseri.(=..


yes!!..siap jugak tag kali ni dari paija..jadi itu saje,erk..kawan2 smpai sini dulu ea,saya harus pulang utk g kelas,hr kelas start kul 6.30pm..aduh!!cepat btul,seperti biase saya akn rushing utk tidak lewat ke kelas..oh ye..bonda tercinta pn akn ikut saya g s.alam hr ni sbb dia nk g umh makcik saya di sek.19..yeayea..daku ade teman!!...dadaaaa....(;


ayat-ayat kecil saya ~ oh ya!!hari ni hari jumaat la..selamat berhujung mingu kengkawan...(=

No comments:

Post a Comment